footer-logo

רשיון מס' 59486

הבראת חברות בקשיים

הבראת ושיקום חברות

חילוץ עסק ממשבר פיננסי ושיקומו זה תהליך קשה ומורכב – ואנו יכולים לעזור לכם בו. קורה לא מעט שחברה נקלעת לקשיים, והתנהלות לא נכונה עלולה לייצר פגיעה רצינית והשלכות לא פשוטות לעתיד. בהרבה מקרים, עם הכוונה נכונה, שאנו בשיאן פננסים יכולים לספק לכם, ניתן לבצע הבראה – שהיא האופציה שתמיד מועדפת גם על הבעלים, גם על ספקים, גם על הלקוחות, גם על העובדים וכו’.

שיקום החברה

חברה שנקלעת לקשיים יכולה להגיש בקשה להקפאת הליכים לבית המשפט, זאת במטרה להשתקם ולהגיע להסדר מול הנושים. צריך להגיש לבית המשפט תכנית מסודרת להבראת העסק, וחשוב שנושא כל כך קריטי יתנהל תחת ייעוץ נכון שיידע לבנות תכנית הבראה מדויקת – תכנית אותה הצוות המקצועי שלנו יכול להתוות. בגלל הלחצים הרבים, פעמים רבות שבעלי עסקים “עוצמים עיניים” ומתעלמים מקשיים פיננסיים עד שזה מגיע למצב שמאוחר מדי לטפל בהם. על כן, יש חשיבות עצומה באיתור הבעיות והכשלים טרם ההידרדרות.

 

בתקופות כאלה, קשה מאוד למנהלי העסק להוציא אותו מהמשבר, זאת בשל הלחץ האדיר השורר סביבם – מהבנקים, מהנושים, מהספקים, מהלקוחות, מעובדים החוששים למקומם ועוד. אנו נבנה תכנית הבראה, שחלק ממנה היא הסדרת החובות בכדי לחזור לפעילות עסקית.

מהו הסדר חוב ומה מטרתו?

אחד משלבי תכנית ההבראה הוא הגעה להסדר חובות עם הנושים. בדרך כלל, הסדרי חוב עדיפים על הליך חדלות פירעון, מכיוון שהם ממזערים את הנזק הנגרם לשני הצדדים. הסדר חוב הוא הסכם משפטי לפי העסק החייב מגיע להסכם עם הנושים על הפחתת שיעור החוב ותנאי החזרתו, בכדי לשפר מצב נזילותו וחזרתו לפעילות. אנו נבחן את מצב החברה ואת יכולת ההבראה שלה. נסקור צעדים טרום-משפטיים אפשריים בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר למצב העסק. כאשר החברה נמצאת בקשיים צריך לפעול במישור הכלכלי והמשפטי כאחד כאשר המטרה היא כמובן שיקום העסק.

 

בשיאן פיננסים אנו מתחייבים לשירות הטוב ביותר בתחום הייעוץ הפיננסי במגזר העסקי, ומחזיקים בניסיון עשיר מול אלפי לקוחות מכל קצוות המשק הישראלי. לעומת גופים אחרים, אנו מחזיקים באישור נש”מ של משרד האוצר ועומדים ברגולציה המחמירה ביותר במגזר העסקי. צרו איתנו קשר עוד היום ואחד המומחים שלנו יעזור לכם להבין כיצד תוכלו להתייעל ולהגדיל את הרווחים בעסק שלכם. אנו מתחייבים להליך זריז ומהיר, עם תנאים נוחים והנחות משמעותיות בפתיחת תיק ללקוחות חדשים.

למה לבחור בשיאן פיננסים?

כיום בישראל, יש המון גופים שמציעים שירותים פיננסיים שונים והלוואות. לשיאן פיננסים יש צוות רחב של מומחים המטפלים באלפי לקוחות מכל קצוות הקשת, וניסיון עשיר בעולם העסקי. לעומת גופים אחרים, שיאן פיננסים קיבלה ממשרד האוצר אישור נש"מ, ועומדת בהצלחה ברגולציה המחמירה ביותר במשק הישראלי.

לשיאן פיננסים יש יתרונות נוספים:

הליך זריז בתנאים נוחים - הנחות משמעותיות בפתיחת תיק - ניסיון עשיר בייעוץ פיננסי וליווי עסקי - גמישות ויצירתיות בהתאם לצרכי הלקוח - שירותי אשראי חוץ בנקאי