footer-logo

רשיון מס' 59486

הלוואות בערבות מדינה

מסלולים שונים של הלוואות בערבות המדינה

מסלול מיוחד לעסקים בהתמודדות עם המשבר לקבלת הלוואה בערבות מדינה בהליך מזורז ובשיעור מוגדל של ערבות מדינה. אנו בשיאן פיננסים נעזור לכם בהליך, נעריך את הכדאיות של בקשת ההלוואה, את ההיקף האופטימלי ושלה ואת מסלול המימון המתאים עבורכם.

 

המטרה של הקרן בערבות המדינה היא לסיימה להקמת עסקים חדשים, לסגירת פערי תזרים ומימון ההון והחוזר, וכמו כן לפיתוח ההשקעה בעסק. עסקים חדשים ועסקים בעלי מחזור שנתי של עד 6.25 מיליון ש”ח זכאים להלוואה בגובה של עד חצי מיליון שקלים, בעוד עסקים בעלי מחזור גבוה יותר (עד 100 מיליון ש”ח), זכאים להלוואה בגובה של עד 8% מהמחזור השנתי האחרון.

 

היתרונות של הלוואה בערבות המדינה

ריבית נמוכה ותנאי החזר נוחים (פריסת תשלומים לחמש שנים). בנוסף, ישנה אפשרות לדחות את התשלום הראשון בחצי שנה, דבר שיכול להעניק הרבה אוויר פיננסי לעסקים.

 

מי זכאי לקבל הלוואה בערבות מדינה?

-עסק המאוגד בישראל, ללא כל חוב לרשויות המס, שאינו מצוי בהליך כינוס נכסים/פירוק/הקפאת הליכים/הסדר נושים ואין נגדו הליכי הוצאה לפועל כלשהם. בנוסף, על חשבונות העסק וחשבונותיהם הפרטיים של בעלי המניות לא להיות מעוקלים/מוגבלים.

 

אילו מסלולים קיימים בתוכנית?

​עסקים בהקמה – גובה הלוואה עד 500,000 ₪, נדרשים לביטחונות של 10% עד 300,000 ₪ ו-25% מכל סכום נוסף.

עסקים עם מחזור של עד 6.25 מיליון ₪  -​ ​​גובה הלוואה עד 500,000 ₪, נדרשים לעד 25% ביטחונות.

עסקים עם מחזור מעל 6.25 מיליון ₪ – גובה ההלוואה עד 8% מהמחזור, נדרשים לעד 25% ביטחונות.

מסלול השקעות לתעשייה (לעסקים עם ותק של 3 שנים ומעלה) – גובה ההלוואה עד 90% מגובה ההשקעה או עד 15% ממחזור העסק (הנמוך מביניהם), נדרשים לעד 30% ביטחונות להלוואה או שעבוד של נכס (ברכישת נכס), פריסת תשלומים של עד 12 שנים.

עסקים יצואנים (יצוא בהיקף של לפחות 250 אלף דולר בשנה שקדמה להגשת הבקשה) – גובה ההלוואה עד 12% מהמחזור, נדרשים לעד 25% ביטחונות.

עסקים חקלאיים (בענף הצומח עם מחזור של עד 5 מיליון ₪) – גובה ההלוואה עד 750,000 ₪, נדרשים לעד 10% בטחונות, פריסת תשלומים של עד 10 שנים.

למה לבחור בשיאן פיננסים?

כיום בישראל, יש המון גופים שמציעים שירותים פיננסיים שונים והלוואות. לשיאן פיננסים יש צוות רחב של מומחים המטפלים באלפי לקוחות מכל קצוות הקשת, וניסיון עשיר בעולם העסקי. לעומת גופים אחרים, שיאן פיננסים קיבלה ממשרד האוצר אישור נש"מ, ועומדת בהצלחה ברגולציה המחמירה ביותר במשק הישראלי.

לשיאן פיננסים יש יתרונות נוספים:

הליך זריז בתנאים נוחים - הנחות משמעותיות בפתיחת תיק - ניסיון עשיר בייעוץ פיננסי וליווי עסקי - גמישות ויצירתיות בהתאם לצרכי הלקוח - שירותי אשראי חוץ בנקאי