footer-logo

רשיון מס' 59486

הלוואות לטווח בינוני וארוך

תחום המימון של הפעילות העסקית הינו אחד מעמודי התווך שעל בסיסם בנוי ומורכב העסק. מרכיב האשראי מהווה את המסגרת הפיננסית ומגדיר את היכולות של החברה בבואה לבחון היתכנות של כל פעילות. מימון לטווח קצר מיועד ברוב המקרים לצורכי הון חוזר ושיפור תזרים המזומנים של העסק. הלוואה לתקופה בינונית נעה בדרך כלל בין שנה לחמש שנים, והלוואות ארוכות טווח, כמו משכנתא לדוגמה, ניתנות לטווח של 10-30 שנים, כאשר ההחזרים נפרעים מדי חודש.

איזו הלוואה עדיפה?

לכל מסלול היתרונות והחסרונות שלנו. אנו בשיאן פיננסים עוסקים בתחום ההלוואות שנים ארוכות והמומחים שלנו יעזרו לכם לבחור בתקופת ההלוואה הרצויה עבורכם לפי מספר גורמים, ביניהם סיבת ההלוואה, מקור המימון שלה, ההחזר הכספי המתאים לכם ועלות ההלוואה.

הלוואה לטווח קצר/בינוני

בדרך כלל הלוואות הניתנות לכל מטרה – רכישת רכב, טיול, שיפוץ הבית, לימודים, מימון אירועים ועוד. לעיתים הלוואה זו תינתן בריבית קבועה ולעיתים בצמוד לריבית הפריים. מבחינה עסקית, מתאים בעיקר לצורכי הון חוזר, שיפור תזרים המזומנים של העסק ופיתוח עסקי עבור עסק בצמיחה.

הלוואה לטווח ארוך

הלוואות לטווח ארוך שמוחזרות בפרקי זמן שיכולים להגיע עד 30 שנה, ניתנות על פי רוב לצורך רכישת נדל”ן ופרויקטים. בעצם, מדובר במשכנתא שניתנת בדרך כלל בתמהיל של ריבית קבועה וריבית משתנה.

 

איך בוחרים טווח החזר הלוואה?

זה תלוי במטרת ההלוואה ויכולת ההחזר של הלווה. חשוב שתדע מהי יכולת ההחזר שלך ולמה מיועדים כספי ההלוואה. ככל שתבחרו לפרוס את התשלומים על פני יותר שנים, אמנם תוכלו להחזיר פחות כסף מדי חודש, אך הדבר בדרך כלל מתבטא בגובה הריבית. בשיאן פיננסים נעזור לכם לבחור את המסלול הנכון עבורכם.

 

אנו מתחייבים לשירות הטוב ביותר, שירות אישי ומקצועי, ולתנאי הלוואה נוחים שיגרמו לכם להיות מרוצים. לא משנה באיזה בנק החשבון שלכם, ההלוואה שלכם מתחילה בשיאן פיננסים,  שתעניק לכם הלוואה חוץ בנקאית מיידית ומהירה. צרו איתנו קשר עוד היום ואחד המומחים שלנו יעזור לכם לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם ולהעניק לכם את כל המידע שתצטרכו.

למה לבחור בשיאן פיננסים?

כיום בישראל, יש המון גופים שמציעים שירותים פיננסיים שונים והלוואות. לשיאן פיננסים יש צוות רחב של מומחים המטפלים באלפי לקוחות מכל קצוות הקשת, וניסיון עשיר בעולם העסקי. לעומת גופים אחרים, שיאן פיננסים קיבלה ממשרד האוצר אישור נש"מ, ועומדת בהצלחה ברגולציה המחמירה ביותר במשק הישראלי.

לשיאן פיננסים יש יתרונות נוספים:

הליך זריז בתנאים נוחים - הנחות משמעותיות בפתיחת תיק - ניסיון עשיר בייעוץ פיננסי וליווי עסקי - גמישות ויצירתיות בהתאם לצרכי הלקוח - שירותי אשראי חוץ בנקאי