footer-logo

רשיון מס' 59486

הלוואות לכל מטרה

הכל על הלוואות לכל מטרה

רוצה לקנות רכב? מתקשה לממן את הלימודים? אין לך מאיפה לשלם לילד על הטיסה שהבטחת לו לבר המצווה? בשביל זה שיאן פיננסים תספק לכם הלוואה לכל מטרה, הלוואה חוץ בנקאית במיוחד בשבילך. לא משנה באיזה בנק החשבון שלכם, ההלוואה שלכם מתחילה בשיאן פיננסים,  שתעניק לכם הלוואה חוץ בנקאית מיידית ומהירה – לא משנה אם זה בשביל לשפץ את הבית, לכסות את המינוס, לחתונה או לטיול. הלוואה לכל מטרה, כשמה כן היא. ההלוואה ניתנת ללקוחות כל הבנקים, ללא ביטחונות וללא ערבים.

 

תוך כמה זמן ההלוואה עוברת לבנק?

בדרך כלל, הכסף עובר באופן מיידי לחשבון הבנק של הלווה והתהליך עצמו מהיר ופשוט שלא דורש בזבוז זמן ואנרגיה. שיאן פיננסים מציעה מימון בתנאים נוחים ואטרקטיביים שיאפשרו לך פתרון מהיר ונוח לכל צורך. לקיחת הלוואה בדרך כלל נועדה לאפשר לנו להתמודד עם מצבים של חוסר כלכלי ונותנת לנו גמישות בתקופות בהן אנו לחוצים יותר כלכלית – ופה בדיוק אנו נכנסים לתמונה.

 

איך מתבצע חיוב ההחזר של הלוואה?

חיוב  החזר ההלוואה מתבצע באמצעות הוראת קבע דרך כרטיס האשראי אותו מסרת ובמועד החיוב החודשי המוגדר בכרטיסך. סכום ההלוואה המלא אינו תופס מסגרת בכרטיס האשראי.

 

מה צריך לבדוק לפני שלוקחים הלוואה?

לפני שלוקחים הלוואה, כדאי לבדוק היטב מה הסכום שאתם באמת צריכים ומה גובה ההחזר החודשי שתוכלו לעמוד בו. כך תוכלו לחשוב נכון ומדויק לאיזה פרק זמן תרצו לפרוס את התשלומים. כמו כן, אם יש בבעלותכם נכסים, כדאי שתציינו זאת, מכיוון שהם אמורים להעניק לכם תנאים טובים יותר. אתם בוחרים את סכום ההלוואה, את תקופת ההלוואה ואת התאריך שבו התשלום ירד מהחשבון – בדיוק כמו שנוח לכם.

 

בשיאן פיננסים אנו פועלים שנים רבות בתחום ההלוואות ומתחייבים לשירות הטוב ביותר, שירות אישי ומקצועי, ולתנאי הלוואה נוחים במיוחד שיעזרו לך לממש את המטרות שלך. הלוואה לכל מטרה היא המומחיות שלנו, בכדי שאתם תוכלו להוציא לפועל את החתונה שתמיד רציתם או לכל מטרה אחרת. נעניק לכם הלוואה חוץ בנקאית מהירה, גמישה ובטוחה, בקלות ובמהירות לכל מטרה שרק תרצו. צרו איתנו קשר עוד היום ואחד המומחים שלנו יעזור לכם לקבל את מבוקשכם. אנו מתחייבים להליך זריז ומהיר עם תנאים נוחים שידאגו שתצאו מרוצים.

למה לבחור בשיאן פיננסים?

כיום בישראל, יש המון גופים שמציעים שירותים פיננסיים שונים והלוואות. לשיאן פיננסים יש צוות רחב של מומחים המטפלים באלפי לקוחות מכל קצוות הקשת, וניסיון עשיר בעולם העסקי. לעומת גופים אחרים, שיאן פיננסים קיבלה ממשרד האוצר אישור נש"מ, ועומדת בהצלחה ברגולציה המחמירה ביותר במשק הישראלי.

לשיאן פיננסים יש יתרונות נוספים:

הליך זריז בתנאים נוחים - הנחות משמעותיות בפתיחת תיק - ניסיון עשיר בייעוץ פיננסי וליווי עסקי - גמישות ויצירתיות בהתאם לצרכי הלקוח - שירותי אשראי חוץ בנקאי